Kontakt


Chcete nás kontaktovat?

Můžete nás kontaktovat prostřednictvím našeho emailu, instagramu, facebooku nebo využít formulář níže.

Otázky a odpovědi

1. Jak dlouho trvá doručení objednávky?

Obvykle doručujeme do 5 pracovních dnů. Přesná doba závisí na dopravci. Avšak u personalizovaných produktů se termín dodání může lišit - vždy ho s vámi individuálně domluvíme e-mailem podle rozsahu úprav a aktuální vytíženosti.

2. Jaké jsou možnosti dopravy a jaká je její cena?

Možnosti doručení:

- Zásilkovna (do 50 x 40 x 30 cm): výdejní místo: 89 Kč, na adresu 129 Kč

- Nadrozměrné zásilky (do 60 x 50 x 40 cm): výdejní místo 149 Kč, na adresu 179 Kč

- Osobní odběr ZDARMA je možný v těchto městech: Praha, Pardubice, Hradec Králové

U nadrozměrného zboží (např. plátna) je možný pouze osobní odběr.

3. Jaké způsoby platby přijímáte?

Platby probíhají výhradně bankovním převodem. Je nutné nás nejprve kontaktovat prostřednictvím formuláře nebo e-mailem s upřesněním, o co máte zájem. Následně vás budeme co nejdříve kontaktovat, domluvíme podrobnosti a zašleme informace k dodání i platbě.

4. Lze si tiskoviny upravit na míru (např. jména, datum svatby,...)?

Ano, většinu našich tiskovin upravujeme na míru dle vašich požadavků. Napište nám na email a my vás budeme, co nejdříve kontaktovat s návrhem ke schválení.

5. Jak dlouho trvá výroba svatebních tiskovin?

Standardní doba výroby je 5 - 7 pracovních dnů od schválení návrhu. Pokud na tiskoviny spěcháte, dejte nám vědět - domluvíme se individuálně.

6. Jak se mohu přihlásit na workshop? Co vše je součástí a jak dlouho trvá?

Vyberte si termín workshopu a napište nám na email. Co se týče součástí - veškerý materiál je v ceně - od papíru až po pomůcky. Odnášíte si vlastní výtvor i zážitky! Celý workshop trvá cca 2,5 hodiny.

Obchodní podmínky

1. Obchodní podmínky

Prodejce:

Prodávající je Jana Havrdová, IČO: 22081747 zapsaná v živnostenském rejstříku, podnikající jako fyzická osoba zapsaná podle § 71 živnostenského zákona (dále jen prodávající).

Předmět smlouvy:

Prodávající nabízejí výrobu a dodání svatebních tiskovin a ostatních tiskovin na míru, tvorbu a dodání her na rozlučku se svobodou, tvorbu personalizovaného portrétu a pořádání workshopů zaměřených na krasopsaní a malování na plátno.

Objednávka:

Objednávky přijímáme prostřednictvím emailu na adrese yeswedojl@gmail.com. Po obdržení a schválení objednávky zasíláme informace k platbě, popř. návrh ke schválení (pokud se jedná o personalizovaný produkt). Kupní smlouva je uzavřena okamžikem přijetí platby na účet prodávajícího a následným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího. Prodávající si vyhrazuje právo objednávku odmítnout až do okamžiku jejího potvrzení.

Cena a platba:

Cena je uvedena v cenové nabídce včetně DPH. Cena za dopravu se odvíjí dle vaší preference, osobní odběr je zdarma. Platba probíhá předem bankovním převodem. Platba musí být provedena do 3 pracovních dnů od zaslání platebních údajů prodávajícím. V opačném případě si prodávající vyhrazuje právo objednávku zrušit. 

Dodání:

Hotové tiskoviny zasíláme přes Zásilkovnu nebo po dohodě je možné využít osobní předání. Dodací lhůta je zpravidla 5 pracovních dní od potvrzení objednávky a přijetí platby, avšak u personalizovaných produktů se termín dodání může lišit - vždy ho s vámi individuálně domluvíme e-mailem podle rozsahu úprav a aktuální vytíženosti. Prodávající nenese odpovědnost za prodlení způsobené třetí stranou (např. dopravcem).

Storno a odstoupení:

Upozorňujeme, že ve smyslu § 1837 písm. c) občanského zákoníku není možné odstoupit od smlouvy u produktů, které byly upraveny podle přání zákazníka nebo byly vyrobeny pro jeho osobu (např. tiskovin na míru, her obsahujících údaje vztahující se ke konkrétní osobě, portrétů a dalších zakázkově upravených produktů).

Vzhledem k povaze námi nabízených produktů (např. tiskovin a her upravených na míru, personalizovaných produktů apod.) se na tyto produkty nevztahuje možnost odstoupení od smlouvy do 14 dnů. Dále upozorňujeme, že odpovědnost za správnost zadaných údajů nese kupující. 

U ostatních produktů, které nejsou upravované na míru má zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Pokud zákazník nevrátí zboží ve stanoveném termínu nebo objednávku vrátí v poškozeném stavu nebude storno objednávky akceptováno a zboží nebude vráceno ani nahrazeno. Zákazník je odpovědný za zajištění bezpečného balení a vrácení zboží v originálním a nepoškozeném stavu. Kupující nese odpovědnost za poškození zásilky při vrácení a zároveň si dopravu za vrácení objednávky hradí zcela sám.

Jak postupovat při vrácení zboží?

1. Prvně nás prosím kontaktujte na emailovou adresu yeswedojl@gmail.com, kde Vám sdělíme více podrobností. Upozorňujeme, že dopravu za vrácení objednávky si hradí kupující sám.

2. Zboží pečlivě zabalte a co nejdříve odešlete. Použít můžete i původní balení, ve kterém jste zboží obdržela - minimalizujete tím možnost poškození během přepravy. Pokud původní obal již nemáte, nevadí. Použijte jakýkoliv jiný pevný obal, aby k nám vše doputovalo v pořádku a v bezpečí. 

3. Zabalené zboží s vyplněným formulářem pro odstoupení od kupní smlouvy zašlete na adresu, která Vám bude sdělena v emailu.

4. Peníze Vám vrátíme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo oznámení o odstoupení od smlouvy spolu se zbožím.

Ochrana osobních údajů:

Osobní údaje zpracováváme v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů a GDPR, více informací najdete v Zásadách ochrany osobních údajů.


2. Reklamační řád

Uplatnění reklamace:

Reklamace přijímáme emailem na yeswedojl@gmail.com do 14 dnů od převzetí zboží. U reklamace musí být doložena fotografie vady spolu s popisem problému. Reklamace bude vyřešena do 14 dnů od jejího přijetí. Vady se budou řešit opravou nebo výměnou vadného zboží. Pokud oprava nebo výměna není možná, může být zákazníkovi vrácena část nebo celá kupní cena. Zákazník je odpovědný za zajištění bezpečného balení a vrácení zboží v nepoškozeném stavu. Reklamace nebude uznána, pokud zboží bude vráceno poškozené nebo po uplynutí stanovené lhůty. 

Jak postupovat v případě reklamace?

1. Nejdříve nás prosím, informujte emailem na adresu yeswedojl@gmail.com. Napište nám, co je v nepořádku.

2. Připojte prosím do emailu fotografii či krátké video.

3. Budeme se snažit co nejdříve Vás kontaktovat a danou situaci, co nejdříve vyřešit.

Předmět reklamace:

Reklamace se vztahuje na vady způsobené výrobou, tiskem nebo dodáním nesprávného zboží.


3. Zásady ochrany osobních údajů (GDPR)

Správce údajů:

Jana Havrdová

Jaké údaje shromažďujeme:

Jméno, email, telefonní číslo, adresa (pokud je uvedena při objednávce)

Účel zpracování:

Prodávající zpracovává výše uvedné údaje ve smyslu nařízení Evropského parlamtentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

Zpracováváme údaje za účelem realizace objednávky, její expedice a komunikace se zákazníkem. Vaše osobní údaje nebudou sdíleny s třetími stranami kromě našich logistických partnerů (např. přepravních společností) pro účely doručení zboží. 

Doba uchovávání:

Osobní údaje uchováváme po dobu nezbytnou pro vyřízení objednávky a po dobu 3 let pro daňové účely. Po uplynutí této doby budou osobní údaje zcela vymazány.

Práva subjektu údajů:

Máte právo na přístup k údajům, jejich opravu, výmaz, omezení zpracování a vznést námitku proti zpracování.

Kontakty pro uplatnění práv:

Pro uplatnění práv kontaktujte yeswedojl@gmail.com


4. Souhlas s obchodními podmínkami

Kupující je před uskutečněním objednávky povinen seznámit se s těmito obchodními podmínkami. Odesláním platby na účet prodávajícího bere kupující tyto obchodní podmínky na vědomí a vyjadřuje s nimi souhlas. Obchodní podmínky jsou přístupné na webové stránce.